‘We hebben wel een ander merk. De verzekering vergoedt uw merk niet meer.’
We gaan over een paar dagen op vakantie. Alles moet in het groot besteld worden. Ook de luiers.
‘Doe er maar 120.’
Eenmaal opgehaald blijken de nieuwe luiers te groot zijn. Na een telefoontje gaan we bij de apotheek langs. De deur van het spreekkamertje kan niet dicht, omdat de rolstoel dat verhindert. Op het tafeltje liggen allerlei soorten luiers. Geen enkele is geschikt.
‘Over het oude merk waren we erg tevreden’, zeg ik.
Gelukkig denkt de assistente actief mee en komt met een passende oplossing.
Bij het vertrek zegt hij vanuit zijn rolstoel -met zijn ogen net iets te opzichtig op de wachtenden-
‘Wat een geluier!’
Droog
Tags:
Reacties
3 reacties op “Droog”
-
.. nieuw is niet altijd (of vaak) per definitie beter..
-
Ik druk op de likeknop vanwege het verhaal maar het is natuurlijk te gek voor woorden, die starheid bij verzekeraars
-
Het meest bizarre is dat zijn oude merk luiers in de juiste maat goedkoper zijn dan de het nu voorgeschreven merk. Helaas telt hier de macht van het grote getal.
-
Geef een reactie